ورزش های دیگر
 
پرشین اسپورت نیوز ---خبرگذاریPSN
 
 
یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:, :: 19:46 ::  نويسنده : سیدعلیرضاحسینی

 

نمی‌دانم چرا حقوقی به من پرداخت نمی‌شود
عالمیان: حضور در تورهای جهانی باید با برنامه باشد

خبرگزاری فارس: پینگ‌پنگ باز المپیکی ایران گفت: حضورم در مسابقات باید با برنامه باشد و نمی‌توانم به هر رقابتی اعزام شوم.

خبرگزاری فارس: عالمیان: حضور در تورهای جهانی باید با برنامه باشد

نوشاد عالمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیتش گفت: شرایط مناسبی دارم و تمرینات را به خوبی انجام‌ می‌دهم، اما برخی اوقات زانویم درد می‌کند. چند وقت است که این مشکل را دارم، اما مسئله خاصی نیست. در حال حاضر هم با تیم پتروشیمی در ماهشهر برای مسابقات لیگ برتر تمرین می‌کنم.

وی در مورد لغو اردوی اتریش گفت: یک هفته به درد ما نمی‌خورد و از نظر غذایی و روحی و روانی هم خوب نبود. ترجیح دادم که در ایران بمانم و به تمریناتم ادامه دهم. احتمال دارد بعد از مسابقات جهانی مراکش راهی این اردو شویم، اما کیش هم گزینه دیگری برای برگزاری اردو است که باید بررسی شود.

نفر اول پینگ پنگ ایران در مورد پایین آمدن رنکینگش گفت: در کره‌جنوبی نتیجه خوبی نگرفتم و با شکستی که داشتم، رتبه‌ام را در جهان پایین آورد، اما در مسابقات مراکش امیدوارم بتوانم به جایگاه اصلی‌ام باز گردم. البته نیما برادرم نتایج خوبی گرفته است و تا حدودی ناکامی مرا جبران کرده است.

 

عالمیان در خصوص اینکه گفته می‌شود اگر حریفان تمرینی به ایران بیایند بهتر از حضور در مسابقات است، گفت: در مسابقات که باید شرکت کنم، چون اگر تمرین کنم و مسابقه ندهم دردی دوا نمی‌شود. البته حریفان تمرینی خوب هم باید به ایران بیاید و این دور در کنار هم تاثیرگذار هستند.

وی گفت: حضور در مسابقات باید با برنامه باشد و شرکت در هر رقابتی نمی‌تواند کمک کند. قرار بود به مسابقات شانگهای چین هم اعزام شوم، اما بهترین تصمیم را گرفتم و اعلام کردم که نمی توانم حضور پیدا کنم.

پینگ پنگ باز المپیکی ایران با انتقاد از اینکه حقوقی به وی پرداخت نمی‌شود، گفت: نمی‌دانم چرا حقوقی به من پرداخت نمی‌شود. شنیده‌ام که کمیته المپیک به ورزشکاران المپیکی مبلغی را پرداخت می‌کند، اما در جریان آن نیستم و تاکنون از زمانی که سهمیه را کسب کرده‌ام، هیچ حقوقی را دریافت نکرده‌ام. امیدوارم حمایت خوبی از ورزشکاران در آستانه المپیک صورت بگیرد و با روحیه خوبی عازم لندن شوند.

فارس نیوز

 
حمید سوریان:
نتایج المپیک قابل پیش بینی نیست/ تمام تلاشم را می‌کنم تا به مدال طلا برسم
عضو تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: رویداد سختی در پیش داریم و نمی‌توان از هم‌اکنون نتایج بازی‌های المپیک را پیش بینی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید سوریان که یکی از امیدهای کشتی فرنگی ایران برای کسب مدال طلا در بازی‌های المپیک 2012 لندن است در مورد آخرین وضعیتش گفت: خدا را شکر خوب تمرین می‌کنم و کم کم به آمادگی دلخواهم می‌رسم. در این مدت مسابقات جام جهانی بهترین فرصت بود تا خود را محک بزنم.

وی در مورد حضورش در مسابقات جام جهانی و شکستی که در این مسابقات داشت گفت: پیکار با حریف آذربایجانی، شروع پیکارهای تیم به تیم بود که برد برای آنها به هر قیمتی ارزش داشت. نباید بهانه بیاورم اما با خستگی زیاد وارد مسابقات جام جهانی شده بودم و نتوانستم آنطور که می‌خواهم کشتی بگیرم اما در ادامه به مسیر خوبی برگشتم.

عضو پرافتخار تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مورد نتایجی که در المپیک خواهد گرفت، گفت: واقعا نمی‌شود المپیک را پیش بینی کرد. من یکبار در این پیکارها ناکام ماندم و دوست دارم این بار نتیجه بگیرم اما باز هم نمی‌شود گفت چه می‌شود. به هر حال باید با قدرت روی تشک برویم تا نتیجه دلخواه را بگیریم. ضمن اینکه در سایر وزن‌ها هم نفرات خوبی داریم که آنها هم شانس موفقیت دارند.

وی در پاسخ به این پرسش که "آیا می‌توانید در مسابقات المپیک مدال طلا را از آن خود کنید؟"، گفت: دوست دارم همین اتفاق بیافتد. قول می‌دهم تمام توانم را بگذارم تا نتیجه‌اش شادی دل مردم باشد.

حمید سوریان که مثل خیلی دیگر از کشتی گیران ایران حامی مالی مشخصی ندارد در مورد حمایت شرکت ایرانسل از کاروان ورزشی ایران در بازیهای المپیک گفت: ممنون این شرکت هستیم که حامی ورزشکاران شده است. اما امیدوارم همیشه همراه با ورزش باشند نه فقط برای المپیک. ما تا المپیک زمان زیادی نداریم و برای همین امیدوارم حمایت آنها لمس شود و فقط در حد حرف نباشد.

پيشنهاد نادريان به المپيكي‌ها: شوق حضور در المپيك را در خود كنترل كنيد

» سرویس: ورزشي - كشتي، رزمي

رضا نادريان ملي‌پوش وزن دوم ايران كه در بازي‌هاي المپيك 2008 پكن نتوانست موفق عمل كند به المپيكي‌هاي تكواندوي ايران در بازي‌هاي المپيك لندن توصيه كرد كه مراقب شوق و هيجان حضور در المپيك باشند.

دارنده مدال نقره جهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: يوسف كرمي و محمد باقري معتمد هر دو از اسطوره‌هاي تكواندوي ايران و جهان هستند كه مدال‌هاي زيادي را در كارنامه دارند. آن‌ها بهترين‌ها براي حضور در المپيك بودند و اميدوارم در لندن پرچم پر افتخار ايران را به اهتزاز در آورند.

وي افزود: يوسف كرمي در وزن سوم غير از مدال‌هاي مهم آسيايي و جهاني كه در كارنامه دارد برنز بازي‌هاي المپيك 2004 آتن را در كلكسيون دارد كه همين ثابت مي‌كند او چه توانمندي دارد. اميدوارم بتواند در لندن هم يك مدال ديگر المپيك را براي تكواندوي ايران به ارمغان آورد.

تكواندوكار وزن دوم ايران در بازي‌هاي المپيك 2008 پكن در مورد حضور محمد باقري معتمد در وزن دوم، يادآور شد: او از لحاظ تجربه، آمادگي بدني و حضور در رنكينگ جهاني يك اسطوره است و من نمي‌توانم در مورد او چيزي بگويم. برايش دعا مي‌كنم تا بهترين نتيجه‌ را بگيرد و مطمئنم كه توانايي كسب هر مدالي را دارد.

نادريان در پاسخ به اين سوال كه به عنوان كسي كه در يك دوره المپيك حضور داشته و نتوانسته موفق شود چه توصيه‌اي به المپيكي‌هاي ايران دارد تا آن‌ها اشتباه او را تكرار نكنند و در المپيك موفق شوند؟ گفت: المپيك ميدان بسيار بزرگي است كه با همه ميادين آسيايي و جهاني فرق مي‌كند و هر ورزشكاري كه در آن حضور دارد بايد تمركز بسيار بيشتري داشته باشد.

وي ادامه داد: المپيك بار رواني زيادي را به ورزشكاران وارد مي‌كند و آمادگي 100 درصدي آن‌ها را مي طلبد. اين فشار بالاي رواني باعث مي‌شود تا ورزشكاران نتوانند آن كارايي كه در ديگر مسابقات دارند را ارائه كنند. با توجه به تمام اين مسايل ورزشكاري در المپيك مي‌تواند موفق شود كه استرس حاكم بر مسابقات را بهتر كنترل كند. نادريان خطاب به محمد باقري معتمد كه اولين المپيكش را تجربه مي‌كند، گفت: معتمد در وزن خودش بهترين است. او بايد شوق و هيجان حضور در المپيك را كنترل كند و اجازه ندهد كه اين حضور در المپيك او را غره كند.

ایسنا

 

 


<

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
<
آرشيو وبلاگ
فروشگاه وبلاگ ولینک ها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرسین اسپورت و آدرس nahrinblog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 1440
تعداد مطالب : 3
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

href="http://www.asiasharj.com">شارژ - فروش انواع شارژ و كارت شارژ ايرانسل و همراه اول به قيمت مناسب در شركت پخش شارژ اينترنتيسفید کننده دندان - سفید کننده دندان اصل ارزانتر از همه جاتبادل لینک - . <